miercuri, 7 iulie 2010

:D

Dupa lupte seculare in care am invatat, am invatat si iar am invatat...a venit vremea sa mai invat putin:)).
Din pacate pentru mine nu esti o gluma si purul adevar.

Sa va aduc la zi cu evenimentele...
Am trecut prin cruntele emotii dinainte de examenele de bacalaureat, care spre mirarea mea nu au durat decat un weekend. :D. Si apoi a venit Saptamana Sfanta. Am avut mult mai putine emotii cu fiecare zi ce trecea pentru ca eram sigura ca la examenele date voi lua oricum nota de trecere si ca nu imi va lua nimeni capul nici daca voi pica. Binenteles ca nu aveam sa pic, ci mai mult de atat, aveam sa fiu destul de sus.
Nu voi mentiona note, medii si altele pentru ca nu mai au sens.
Nu mai sunt eleva de liceu. Deocamdata nu mai sunt nimic, decat o tanara domnisoara care spera ca isi va gasi un locusor undeva in lumea asta.

Intrebarea zilei este:.....(sunet de tobe).....Si te-ai gandit la ce facultate mergi?
Aveti idee cat de stresanta poate fi intrebarea aceasta? Cat pot sa o urasc?
In ultima vreme ma gandeam serios sa spun lumii ca sunt cls a 11-a de fapt ca sa inceteze cu intrebarea.:))
Sa spunem ca nu stiu unde dau mai departe. Raspunsul vine fulgerator: CUM? Nu te-ai gandit? Dar este deja atat de tarziu. Hotaraste-te mai repede. Ma simt de parca as sta in casa lor si trebuie sa ma mut cat mai repede de acolo. Parca stau pe capul lor, nu pe capul parintilor. Desigur, eu niciodata nu stau pe capul parintilor :x. Ei ma iubesc neconditionat, si chiar daca as sta pe capul lor tot nu mi-ar spune-o....:))As vrea eu. Sunt prea sinceri.=)).
Pe de alta parte, sa spunem ca m-am hotarat si ca voi da la facultate intr-un loc...undeva..:)). Sa va spun ceva. Sunt prea superstitioasa ca sa spun unde dau. Daca nu mai intru? Daca imi faceti vraji? Doamne fereste!!!
Glumesc desigur. Dar tot nu spun. Va voi anunta la momentul potrivit.

Alte vesti noi....Trebuie sa dau de permis...Emotiile sunt la zi, mai mari ca la bac, dar voi trece si peste asta. Va anunt eu cum merge treaba.

Pana atunci aveti grija de voi.
V-am pupat,
Catalina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu